Ingediend door wintmolders op di, 12/27/2022 - 12:52

Technical Aftersales Support Expert

Jouw rol:

Als Technical Aftersales Support Expert ben je de schakel tussen onze klanten en ons technisch team.  Je bent verantwoordelijk voor het bieden van kwalitatieve ondersteuning. Of het nu gaat om het ontvangen van klanten (telefonisch of aan de balie), het bespreken van de werkzaamheden, het vertalen van die werkzaamheden naar heldere werkbonnen voor de werkplaats, of het opmaken en doorspreken met de teamleader van de dagelijkse werkplanning voor onderhoud en herstel van de machines, jij staat garant voor uitmuntende, punctuele en ordelijke service.

Wat breng je mee?

  • Technische achtergrond (basiskennis van mechanica).
  • Interesse in land- en tuinbouw en industrie.
  • Relevante computerkennis (Outlook, Excel, Word).
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands. Basiskennis van de Franse en Duitse taal is een plus.
  • Een klant- en teamgerichte mindset, gecombineerd met een autonome werkattitude.
  • Probleemoplossend vermogen, stressbestendigheid en punctualiteit.
  • Enthousiasme om stevige kennis te verwerven in onze topmerken.
  • Persoonlijke waarden die passen bij onze bedrijfswaarden: oplossingsgericht, betrokken, klantgericht, deskundig en punctueel.

Wat bieden wij?

  • Een dynamische werkomgeving in een groeiend, gezond no-nonsense familiebedrijf.
  • Een werkomgeving die openstaat voor innovatie en nieuwe ideeën.
  • Een job waarin je met je kennis en expertise impact kunt hebben op de tevredenheid van onze klanten.
  • Ondersteuning in persoonlijke groei via interne en externe opleidingen.
  • Een voltijds bediendencontract met een competitief salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden.

Wil jij deel uitmaken van ons team en bijdragen aan de voortdurende groei van ons bedrijf?

 Stuur dan je CV en motivatiebrief naar Nancy Vankeirsbilck van RAAK Coaching en HR-advies, nancy@raakcoaching.be.  Zij behartigt deze vacature exclusief en met zorg voor ons.