Technical Aftersales Support
Jouw uitdagend takenpakket bestaat uit:
- het opmaken van de dagelijkse werkplanning voor onderhouden/herstellingen van machines
- je volgt de werkplanning op en communiceert met onze klanten
- je maakt de werkbonnen op
- je ontvangt de klanten en bespreekt de werkzaamheden
- je werkt nauw samen met de teamleader van de werkplaats
- je helpt mee de werkplaats te organiseren en te optimaliseren
- je verwerkt de garanties en volgt deze op
- je geeft telefonische support aan klanten
- je helpt de klanten aan de balie
Wat verwachten we van jou?
- je werkt heel nauwkeuring, ordelijk en gestructureerd
- technische kennis is absoluut vereist
- je bent oplossingsgericht ingesteld
- je communiceert vlot per telefoon, email
- je bent een echte teamplayer met grote zelfstandigheid
- je spreekt vlot Nederlands en kan je goed behelpen in het Frans en het Duits
- je bent in het bezit van een G-rijbewijs
- je kan je vinden in onze waarden zoals orde en netheid, service, kwaliteit en betrouwbaarheid
Wat mag je van ons verwachten?
- je komt terecht in een jong en dynamisch team
- teamspirit, initiatief en betrokkenheid worden erg gewaardeerd
- je krijgt de nodige vrijheid en zelfstandigheid
- je maakt deel uit van een groeiend, gezond familiebedrijf met een mooie reputatie
- we bieden je een vast, voltijds bediendencontract aan
- je ontvangt een mooi salarispakket met extralegale voordelen zoals Ecocheques, maaltijdcheques, bedrijfskleding
- je verlof kies je in samenspraak met je collega's, we hebben geen collectieve sluiting
Ben jij de collega die we zoeken ? Solliciteer nu!
Stuur je CV naar bea@wintmolders.be
Nog vragen? Neem contact op met Bea, 011 707 007